6 Aralık 2010 Pazartesi

küçük renkler...

hayat bazen hatta çoğu zaman çok sıkıcı olabiliyor değil mi? iş, ev çarşı pazar arasında bitmek bilmeyen gitgeller, bazen arkadaşlarla yapılan ufak kaçamaklar, nefes almalar... ama gene de herşey aynı, sıradan ve sıkıcı.hele benim gibi her şeyden çok çabuk sıkılanalrdansınız tam bir kabus. hep yenilikler olsun isterim hayatta ama ben aynı ben olduktan sonra neyi değiştirir ki etrafta olan bitenler...
işte ben gene de hayatımda renklere daha fazla yer vermeyi seviyorum. basit, çocukça hatta çoğularına göre saçma şeyler ama ben seviyorum ufak saçmalıkları.


mesela yatak odamda elbise dolabıma yapıştırdığım renkli yıldızlar ve banyoda şofbenimin( bu arada şofbenin yazışışının böyle olduğunu bimiyordum, yeni öğrendim:))) üstüne yapıştırdığım balıklar vs...
bunlar beni mutlu eden şeyler. hem yaparken oyalanıyorum hem de sabah gözümü açtığımda ya da yüzümü yıkarken gördüğümde yüzüme ufak ta olsa bir gülümseme yerleşiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder