8 Mayıs 2012 Salı

okuduklarım

son zamanlarda okuduğum kitapları paylaşamadım. bir sürü birikti, yavaş yavaş yayınlıyım bari. en son bitirdiğim kitap Buket UZUNER'in  kitabı. kitapta şamanizm ve kamlar hakkında oldukça fazla bilgi var.  ayrıca hepimizim lise yıllarından hatırladığı Yusuf Has Hacib'in Kutadgu Bilig hakkında bilgiler var.
Yazar zaten giriş bölümünde kutadgu biligden bahsederek gençlerde bir merak oluşturmaya çalıştım demiş. Ben de istiyorum bu kitabı almayı. Aslında lise yıllarında neden hiç merak etmemişiz anlamıyorum. sırf sınavda sorulacak bir sorug özüyle bakmışız bu kitaba ve daha nicelerine.

diğer bir kitabım da Leyla ERBİL' den CÜCE. kitabın adı ve tasarımı ilgimi çektiği için aldım. iiginç bi kitap ama akılda kalan ve bahsebileceğim pek bişey yok bu kitapla ilgili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder