6 Ağustos 2012 Pazartesi

çorabımın bitmiş hali

7 yorum:

  1. renkleride çok güzel ayagında durusuda ..kışın sıcacık yapar ayaklarını..ellerine sağlık canım iyi günlerde giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) bu ipin hikayesi çok ilginç. ipçide sırf çok beğendiğim için alıp ne yapacağıma sonra karar verdim:) bir battaniye bir bere bir de çorap oldu şimdilik. o kadar beğeniyorum ki evde bir paket daha var:))

      Sil
  2. Ben de örgü örmeyi çok severim. Bi ara çok sık örüp, sonra vakit ayıramayıp, örgümü unutup, sonra tekrar ele alanlardanım ama :)) Şimdi elimde küçük kare renkli motifler var. kısmetse Öykü'mün yatağına örtü olacaklar. Tabi Allah ömür verirse 1 yılı bulur ya neyse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çocuklar uyuyunca yapabiliyorum ancak:)) şu kare motif olayını bana da öğretsene:))

      Sil
  3. http://ozgunbisi.com/wp-content/uploads/2011/01/renkli-battaniye.png bu resimdeki modelden yapıyorum, ama benim her motifim tek renk. Sen de örgü örmeyi epeyi biliyorsun, örnek çok basit zaten..Ama yine de istersen detaylı anlatabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ancak gelebiliyorum iade-i ziyarete. Bileklikleri öremedim diyene bakın çorap örmüşsün inanamadım. Çok güzel olmuş güle güle giy, benim gibi ayağı yaz kış ısınmayan biri bunlara bayılır tabiki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin:)) bu çorabı babannem ördü aslında ama ben de örebilirim artık:)) unutmuştum yeniden öğretti babannem.
      evet çok sıcak tutuyolar hatta biraz fazla sıcak:))

      Sil