15 Mayıs 2013 Çarşamba

yeni evimiz............(1)


taşınma işlerimizin ufaktan başladığnı söylemiştim. koltuklarımın kumaş kısımlarını kaplamaya gönderdim dıştaki deri kısımları kaldı. oturacak yer de bulamayınca sandalyeleri koydum iskeletin içine idare ediyoruz şimdiik:))
Ama Ali Deniz pek beğenmedi, "anne bunlar ne biçim koltuk" diyo:)

 yeni evimizde kendime bi çalışma odası yaptım. hiç bir odaya oraya özendiğim kadar özenmiyorum.
bu fotoğrafta o odadan. çocuklara ayrı oda yapmadım sırf bu yüzden. ( fedakar anne!:))
bu koltuğu o kadar çok aradımki.
bizim alanımız üçlü koltuğun sığabileceği kadar geniş değildi. ben de hem sandıklı hem de açılıp yatak olabilen bir koltuk isteyince ikili koltuklarda  da bu seçenek yok çok fazla. yataşta bi tane buldum rengini beğenmedim falan derken Adapazarında girmediğim mobilyacı kalmadı ve buldum. hem de açılınca kocaman yatak oluyor çekyat gibi değil. bi de kumaşçıdan gidip istediğim rengi de seçebildim.

bir çok yere soruyorum "renk seçeneğiniz var mı"  "evet istediğiniz renk olur" diyorlar. "bakabilirmiyim" diyince de 5 -6 renkten oluşan bi kartela veriyorlar. ee diyorum" ben başka renk istiyorum", "fabrika bunlardan başka renk çalışmıyor" diyolar. Allahım ya fabrikaya ne ben başka istiyorum... gibi konuşmalardan sonra buldum bu mağazayı kendileri imal ediyor zaten. çok da çabuk teslim ettiler.

arkasındaki dünya haritası da çok büyk bir poster. duvar kağıtçılar da bulunuyor ya da siparişle getiriyorlar. tabi ölçüleri standart bizim duvarımızı tamamen kaplamadı ama idare edicez artık:)) hep hayalimdi dünya haritası duvar kağıdı.  nedense ben haritaları çok severim. coğrafyayla aram iyi değildir, gene sorsanız bir çok ülkenin yerini bilmem ama seviyorum işte:))

bu koltuğun karşısınd ada kitaplık ve çalışma masası var. orayı tam yerleştiremedim ama bitince paylaşırım:))

17 yorum:

  1. Hayırlı ve uğurlu olsun.
    Odan şimdiden çok hoş görünüyor. Sağlık, huzur ve mutlulukla yaşayın inşallah.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim:)) bakalım her şeyiyle güzel olacak mı?:))
      sevgiler...

      Sil
  2. Ooo maşallah hayırlı uğurlu olsun demek istiyorum. Allah ağız tadı ile oturmayı nasip etsin inşallah..:))

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle kolay gelsin. Ev taşımak uzun süre yerleşememek zor olsa gerek. Veeee haritada gözüm kaldı. Bende istiyorum evde boş duvar yok o ayrı dava.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) evet bi de bizim taşınmamız yılan hikayesine döndüğü için daha da sinir bozucu. hala bile tam olarak ne zaman taşınacağımız belli değil:))
      hiç mi duvar yok canım bulunur elbet bi yer:))

      Sil
  4. her şey gönlünce olsun canım... merakla devamını bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hepimizin inşallah:))
      valla devamını ben de merakla bekliyorum:))

      Sil
  5. hayırlı olsun yeni eviniz,umarım çok mutlu olursunuz.
    Gerçekten haritayla duvar kaplama fikri müthiş olmuş,koltuğunuz o kadar aramaya değmiş çok hoş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir oda olmuş.Hayırlı olsun canım.Umarım herşey istediğin fibi olur.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, umarım öyle olur:)

      Sil
  7. ayy çok güzel olmuş:) süper fikirmiş dünya haritası

    YanıtlaSil
  8. canım sana bi haberim var bu koşturmacanın içinde mimledim seni hihihi:) yapabilirsen seve seve okurum valla

    YanıtlaSil
  9. Canım çok sevindim taşınmanızın yaklaşmasına, belli değil demişsin ama olsun bak iyice hazırlıklar başlamış, koltuklar kaplanmaya gitmiş, duvara poster yapışmış daha ne olsun:) Hayırla, huzurla oturun yeni evinizde inşallah;)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş vallahi, çok özendim, çok kıskandım, ben de böyle bir oda istiyorum :( Duvara harita fikri de süper :)
    Güle güle oturun yeni evinizde, sağlıkla, mutlulukla....

    YanıtlaSil