29 Eylül 2013 Pazar

bizden haberler...

bu aralar fazla bir şey yazamasam da aslında o kadar çok şey oldu ki.

en önemlisinden başlıyım:))

1-Ali Deniz kreşe başladı. Kız Meslek liselerinin uygulama anaokulları oluyor ya öyle bi yere verdik. hem fiyatı uygun hemde her gün ablalar oluyor orda okuyan. çocuklar çok seviyor.
ilk başta gitmek istemedi tabiki hatta ben önceden söylemeye başlamıştım. o zamanalar bile "ben kreşe gitmicem" diyodu. ben de hep "çatlasan da patlasan da gidiceksin" diyodum. bu taktik işe yaradı. çok fazla diretemedi.
ilk hafta her gün iki saatliğine gittik. birinci gün sınıfta, ikinci gün kapı eşiğinde, üçüncü gün kapının dışında falan derken uzaklaştık yavaş yavaş ama hep görebileceği mesefedeydik. tam gün başladığı ilk gün ağladı ama ağlarken bıraktım ve çıktım. zor oldu ama iyiki öyle yapmışım. şimdi geme mızıklanıyo bazen ama mutlu gidiyo okula.
çok şükür en korktuğum şey olmadı. 1 hafta bile sürmedi alışması, umarım bundan sonra da bir şey olmaz.

2-Kuziye bakıcı bulduk. sabah 8 buçuk akşam 5 buçuk da çalışıyo. ilk günlerde ağlıyodu peşimizden ama şimdi bakıcı teyzesinin peşinden de ağlıyo. daha doğrusu kim kapıdan çıkıyosa onun peşinden ağlıyo:))

3- ben okulumu değiştirdim.tayin istemeyi düşünüyodum zaten ama zorunlu tayin oldu. eski çalıştığım okul ilkokula dönüştü. geçen sene sonuydu, seminer dönemi yani, ben zaten ücretsiz izinden yeni dönmüşüm. müdür yardımcısı geldi pat diye" sen sen sen odama gelin dedi" ben eyvah norm fazlası olduk kesin dedim ve öyle de oldu.
neyse her işte bi hayır vardır eski okulumun yakınında bi okula geçtim. eve biraz uzak. iki dolmuşla gidiliyor. toplamda 20 dakika sürüyor aslında. arabayla da sabah trafiğine ve ışıklarına takılmadığım için 10 dakika sürüyor. 6:45 de evden çıktığım için ışıklar hala devre dışı oluyor o saattte:))
şimdi dersler 7 buçukta başlıyor ama bir kaç haftaya 7 de başlıcaz :))

aslında okulumuz sabahçı-öğlenci ama ben sabahçı olmak istedim. çocuklar için istedim ve sağolsun zümre arkadaşlarım anlayış gösterdi. seneye nolur bilmem. öğlenci olmayı hiç istemiyorum. ben sabahın karanlığında yola çıkmaya razıyım:))

4- dikiş kursuna başlıcam:)) gidebileceğim 3 halk eğitim kursuyla da görüştüm ve düzensiz bi öğrenci olarak kendimi kabul ettirmeye çalıştım. sağolsun bir kaç arkadaşım da yardımcı oldu ve bakalım artık hangi boş vaktim hangi kursa uyuyosa oraya gidicem:)) çok heyecanlıyım:))

5- okuma şenliği kapsamında okumayı planladığm son kitabı da bitirmek üzereyim. paylaşıcam yakında inşallah:))

6- haftaya pazar beyoğlu sahaf festivaline gitmeyi düşünüyoruz gene:))

7- bu senlik düğün sezonunu kapattık sağ salim. kardeşimin düğünü de oldu bitti:))
 
bu da teyzesine sarılan kuzum

şimdilik bu kadar:)
sevgiler....

2 yorum:

  1. Maşallah ne kadar atraksiyonlu günler geçmiş :)
    Özel kreşte de çalışmış biri olarak, o kadar para dökmeye hiç gerek yok diyorum. Ekstra bir şey olduğunda zaten ekstra ücret alıyorlar ikidebir.

    Memleketimin gözünü seveyim ya, küçük şehir farklı oluyor, uzak bile olsa maksimum yarım saat :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsuun =) Mutluluklar dileriiz kardeşinize.. =)

    http://alfabenineharfii.blogspot.com

    YanıtlaSil