8 Ekim 2013 Salı

G.A.D............................15 ve bir foto


çarşamba pazarından aldığım taytlar:)) erkek adam tayt giymez diyerekten büyük büyük aldım çocuklara pijema gibi giysinler diye:)) manzara çok komik ama.

bi yerde kurbağa resmi gören Ali Deniz;
- bak anne kurbağa, kurbağa yeşil olur. ben kurbağadan korkmam ama kaplumbağadan korkarım.
ben;
- aaa neden kaplumbağadan korkuyosun?
Ali Deniz;
- büyüyünce korkmam anne
............................

elindeki kakaolu sütü dolmuşta açmak isteyince ben;
- olmaz Ali Deniz dökülebilir, inince içersin
Ali Deniz;
- dökmem anne yütfen
ben;
- tamam ama dökersen napıyım sana?
Ali Deniz;
- gıdıklarsın anne
ben;
- olmaz başka bi ceza olmalı
Ali Deniz;
-tamam yavaşça vurursun ama yavaşça:))
.........................................................

Savaş: Senin kız kardeşinin eşi( burda yeni evlenen kardeşimin ismini söylüyo tabi)  benim kayincom mu oluyo?
Ben: hayir siz bacanaksiniz.
Savas:peki benim kayincom kim?
Ben: senin kayincon olmicak çünkü benim erkek kardeşim yok
Savaş: yapmaa beee...
( gercekten üzüldü garibim)


1 yorum:

  1. :) yavaşça vurursun kısmını sevdim :D ali deniz ilerde ne olacak acaba

    YanıtlaSil