14 Eylül 2012 Cuma

kısa...kısa...kısa..

 büyük kuzunun otoparkı. daha doğrusu iş makinesi parkı:)) bu yaş erkek çocuklarda nedense bi kamyondur kepçedir merakı oluyo çok enteresan. dışardan yüksek bi araba sesi duysa hemen " kamyon mu geçti, bakalım mı ?" diye cama koşuyo

bazı oyuncakların yüzüne bile bakmazken bu kamyonları çok sevdi. diasa dan aldım . gerçekten çok güzel ve kaliteli yapılmışlar. tüm ayrıntılar var üzerlerinde.
 bu arada büyük kuzu 4 gündür istanbulda anneannesinde. annem bize geldiğinde onunla gidicem diye tutturdu.biz de bi yandan gitsin de kafamızı dinleyelim diyoruz bir yandan da gece ağlarsa falan diye endişeleniyoruz. son ana kadar sordum gidicekmisin diye evet dedi ve gitti:) bizden bahsetmiyomuş da kardeşini özlemiş, öyle diyomuş kuzucum:)) yarın gelicekler bakalım...

 bu da panomun bitmiş hali, ama çerçevelenmek için daha çok beklicek sanırım:)) çünkü o görev eşime ait ve o da çoookk tezcanlıdır, verilen işi hemececik yapıverir:))
 bu da şablonu ama nerden bulmuştum hatırlamıyorum malesef. günün birinde kaydetmişim yaparım diye ama aldığım yeri yazmak aklıma gelmemiş o zamanlar...
 
 
 malum geçen cuma bimde kırtasiye haftasıydı. ben gidememiştim o günlerde ve eşime sormuştum "uğradın mı var mı güzel bir şeyler" diye. o da "yok  pek bişey" deyip geçiştirivermişti:)) ee benim dün yolum düşmesin mi bime, amann bi baktım defterlere bayıldm hepsine. taşıyabileceğim kadarını aldım ama aklım hala orda:)) napıcaksam bu kadarını. dönerken de ceza olarak defterleri eşimin bürosuna bıraktım eve sen getiriver diye. bi de dedim" niye söylemedin bu kadar güzel defterler olduğunu". "söylermiyim hepsini alırdın diyo" akıllım. sanki o söylemeyince alamadım

 örmeye başladığım kalpli battaniye ve okuduğum kitap. battaniye biter de kitap biter mi bilemem:)) çok kalın ve ince yazılı. ama güzel okunuyo. çok akıcı bir dilde yazılmış.
battaniyenin yapılışı için de buraya...
 
 
 
 bu şirin şey de bimden aldığım kalemtraş. kuyruğuna basılınca ağzını açıyo:)) eşimin bürosuna uğradığımda onun kalemlerini açtım, utanmadan" bana bıraksana onu" diyo. bırakıtmıyım tek kalmıştı bu ve ben kaptım:))
 
 
 geçenlerde tuba paylaşmıştı buzdolaplarınızın üzerinde neler var diye. işte bizimki de böyle bişey:)) ama ne yalan söyliyim çok sıkıldım bunlardan. taşınırken güzel bi eleme yapıcam .görüldüğü üzere en sevdiğim şeyler var orda. vosvos, papatya ve mor objeler...bir adet not defteri evde bitenleri yazmak için, küçük rende, sarmısak rendelemek için bi de büyük kuzunun kahvaltısına ceviz rendeliyodum onla:)) süper bi alet.. gittiğim yerlerden aldığım magnetler, arkadaşlarımın gittikleri yerlerden getirdikleri, düğün, sünnet, bebek mevlüdü şekerleri..vs vs..
 buzdolaımıızn bu kısmı ali denize ait:)))
 
 
 ufak kuzu 2 gün önce diş çıkardı. huysuzluğu hala devam ediyo...
ben de dişlerimle boğuşuyorum resmen. bozulan bir kanal tedavim, çıkmaya çalışan bir 20 lik dişim, düşen 3 dolgum var. haftaya dişçideyim sürekli.off acısı umrumda değil de ağzımı açık tutmak çok yoruyo beni
 
 
 
evet bu da takı yığınım:)) büyük kolyelerimi aynanın kenarına asıyorum , çekmecede de daha ufak şeyler var:)) ve küpeliğim, sallantılı olanlar onda asılı, diğerleri gene çekmecede. ufaklık doğduğundan beri doğru düzgün takı bile takamıyorum. bir kaç denemem kolyemin kopmasıyla sonuçlandı:))
taşınınca bu takılara da güzel bi dolap yaptırmak şart oldu. altta kalanları unutuyorum valla...gözden ırak olan gönülden de ırak oluyo:)

18 yorum:

  1. Canım benim, bravo Ali Deniz'e, 5 gün kalabildiyse senden uzakta. Öykü de arada ablamda, kuzenimde kalıyor. 1 günlüğüne bile olsa nasıl burnumda tütüyor anlatamam, senin durumunu tahmin edebiliyorum. Ama gidince de gerçekten başımızı dinliyoruz:))Arada gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce de babannesinde kaldı. keyfi yapılırsa kalıyo ama kafası bozuldumu anneye gidecem beenn diyo:))
      kafa dinlemek güzel ama ben birazda alışsın istiyorum. dipdibe dipdibe nereye kadar:))

      Sil
  2. dolu dolu bi yazı olmuş yorumuma nerden başlasam:) oyuncaklardan bende eltilerimin oğullarına alıyım ikisi de aynen dediğin gibi kepçe ve kamyon delisi:) ah o bimdeki defterler var ya baktım baktım seçemedimde eşim kolumdan tutup uzaklaştırdı beni:) ama gerçekten ihtiyacım yok iş yerimde sürekli eşantiyonlar geliyo ben millete defter kalem dağıtıyorum ama ne kdr çok olursa olsun vazgeçilmezim kırtasiye malzemeleri:) iş çıkışı bi uğrıyım bime o kalemtraştan varmı bakıyım:D
    dün akşam bende buzdolabımın fotoğrafını çekmeyi düşünmüştüm. bendeki magnetler gittiğimiz yerlerden alındı. oralardan hatıra kalsın mantığıyla, tabi o minik rendeden bende de var:)
    o kuzularının resimleri var ya tam öpmelikler ya:) şimdi resimlerini gördüm ya tanıdım iyice bigün sokakta yürürken biri gelip öperse şaşırma ben olabilirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz kadınlar ne zaman ihtiyazımız olduğunda alıyoruz ki bişeyi:)) onu rengi, onun deseni derken doluyo ortalık. valla eşimin taktiğini yemedim ben bu sefer. daha önce de migrostan almıştım bir sürü:))
      geçen gün ben de senin dediğini düşünmüştüm. böyle fotolarını koyuyorum falan ya bi blog arkadaşım tanısa gelse ne güzel olur diyodum:))
      sevgiler...

      Sil
  3. ne güzel ya herşeye rağmen(iki çocuğa )hayatında birşeyler yapmaya vaktin var çok sevdim bu tarzını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok az vaktim var ama bir saniyesini bile boşa geçirmek istemiyorum, o yüzden bu her şeye yetişme çabam:))

      Sil
  4. Kitabı yıllar önce okumuş ve beğenmiştim. Gayet sürükleyici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sürükleyici ama çok uzun:))

      Sil
  5. Böyle kısa kısa her telden yazıları çok seviyorum.
    Gerçekten erkek çocuklarında bu yaşta bir kamyon kepçe merakı oluyor, sanırım arabadan sıkılıyorlar. Benim kuzenimin çocukları sürekli itfaiye arabası istiyorlardı mesela:)

    O kalemtıraşa bayıldım, güle güle kullan:)
    Vaktinizi ne güzel değerlendiriyorsunuz, maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) tabancaya falan merak salmasınlar da kamyon, kepçe iyidir. kalemtraşım gerçekten çok güzel, mlasanın üstünde duruyor, kaldıramadım bi türlü. gördükçe mutlu oluyorum:))
      vaktimi mümkün olduğu adar dolu dolu geçirmeye çalışıyorum.bi de bu sene ücretsiz izindeyim. bari değerlendireyim di mi:))

      Sil
  6. :)))Bizde de eşime düşen bir iş varsa yüzyıllarca sallanır.Dolabın çok tatlı;ama Ali Deniz'in olan kısmına bayıldım.Eğlenmesi için çok iyi fikir:)Kamyonlar süper,bizimki de anlasa da alsam:)Kuzey Deniz'in uyku tulumu çok şeker,ben bu ara arıyorum, içime sinen birşey bulamadım.Seen memnunsun herhalde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım ben ne zamansız oyuncaklar aldım bilsen:) büyümesini bekleyemediğimden yaşına uygun olmayan şeylerle dolu koliler falan.
      o uyku tulumu aslında alidenizindi. küçükken çok kullanışlı ama biraz büyüynce ayakları ayrı olanalrdan almıştık:)) bizimkiler üstlerini örttürmüylar hiç. ali denizi örtmeye çalışınca ağlıyo:))
      tavsiye ederim. c&a da ve kipada var. hem de uygun fiyata. bi bak istersen.

      Sil
    2. Benimki de örtmüyor,tulum giydiriyorum şimdilik,ama böyle birşey kışa lazım,sağol canım:)

      Sil
  7. Maşallah Deniz'ler çok tatlı :)) Yaptıklarınız da çok güzel olmuş,marifetli olmak başka işte,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Marifet demeyelim heves diyelim hatta maymun iştah diyelim:))

      Sil
  8. Akşam eve giderken, BİM ve DİASA'ya uğrayayım bi bakalım, belki kalmıştır bişeyler, ben de Ali Deniz'e alayım bulursam şu kamyonlardan ;)
    Teşekkürler, yaz olur mu böyle şeyler bulunca yine, bu sefer geç kaldım galiba ama takip edelim de biz de alalım kuzulara :)
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  9. Unuttum söylemeyi, ben takılarım için, MUDO'dan yuvarlak bi askı almıştım, kravat askısı mı kemer askısı mı bilemedim şimdi ama çok kullanışlı, hepsi bi arada, görmesi de kolay, bi de gardrobun üst kulbuna takınca, çocuklar da erişemiyo :) Tavsiye ederim.....

    YanıtlaSil
  10. dia sa da ayrı bir oyuncak reyonu yok gibi. ama köşelere bucaklara iyi bak. saçma sapan yerlere koyuyoalr genelde:)) biliyorum o dediğin askıyı . ben de taşınınca bir çözüm bulurum diye idare ediyorum. inşallah bir kaç aya taşınıcaz.
    sevgiler...

    YanıtlaSil