30 Kasım 2012 Cuma

bitenler...

 
 şu dantela iplerden geçen yıl kaç tane ördüm bilmiyorum:)) herhalde 15-20 tane örmüşümdür tabi kendime değil hepsi. ben de bitane kalmıştı. bu sene de ipçide bu rengi görünce dayanamadım aldım:))
çok seviyorum rengarenk şeyleri. biraz palyaçoya mı benzicem acaba bununla:))
 
 
daha önce burda ve burda paylaştığım kırlentler tamamlandı ve eşimin annesine hediye edildi:))
şimdi aynı motiflerden battaniye örücem. akşam bir kaç motif başladım ama korkuyorum biraz:)) becereblecek miyim diye. benim motif ekleme fobim var da biraz:))
 
 
bu bere de bana oluyo, Ali Denize oluyo zorlasam eşime bile oluyo:)) şimdilik Ali Deniz kullanıyo ama:))
 
 Alizenin tiftik iplerinden ördüğüm şalım da bitti. ilkini arkadaşıma gönderdim bile eline ulaşmış, çok beğenmiş:)) çok mutlu oldu ben daha da çok mutlu oldum:))
 
 
 

7 yorum:

  1. Renkli şeylere bayılıyorum ben de,bence çok yakışır sana,zira biraz çocuksu ve renkli bir kişiliksin.Ellerine sağlık,kayınvaliden çok sevinmiştir,hele de el emeği olunca:)İlk resimdeki çok değişik ve güzel birşeymiş,ilk defa gördüm,kalp şekli de vermişsin,süs gibi olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bi de renk takıntısı var galiba. mümkün olsa aldığım her şeyin her rengini alırım ama olmuyo tabi:))
      o fularla geçen yıl çok modaydı. bu sene pek yok ortalıkta ama hoş duruyo bounda...

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel.
    Ellerinize sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel şeyler örmüşsünüz, ellerinize sağlık.
    Okul bitsin ben de kendimi örgüye vereceğim:)
    Çok becerebiliyorum da sanki:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yaptıklarım basit ama göze gelir şeyler:)) kendimi becerikli gösteriyorum böylece:))

      Sil
  4. Ama ama bunların hepsi çok güzel ama:) Kıskanmaya başlıyorum artık ama, haberin olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben sana da yaparım:))istediğini söyle yeter:))

      Sil