22 Kasım 2012 Perşembe

ne yaptım ben...

Allahım ben ne yaptım?? az önce iki kocaman ekmek dilimini nutellayla beraber yedim:((
benim suçum değil ama benim sinsi kocam nerden aklına estiyse tüm yasaklamalarıma rağmen bir kaç hafta önce almış bir kavanoz. haftalardır dayandım ben bu işkenceye.
 
 ( biz beraber karar almıştık akşamları abur cubur yemicez diye ve kim çok kilo verdi yarışına girmiştik)
 
dolabın bir köşesinde duran nutella, ve sık sık onunla karşılaşan ben. çok hazin bir hikayeydi bizimki
 
( geçen gün Ali Deniz görmüş de "anne kahvaltının yıldızından istiyorum ben" diye tutturdu. ben de ne diyo bu diyorum.nutellann adını bilememiş garibim de reklam sloganını söylüyor)
 
az önce de çocukları zar zor uyutup çayımın başına gelmişim sakin sakin. eşim biraz fındık falan koymuş her şey yolunda.ben de "başka bir şey yok mu çayın yanına dedim. önce "yok" dedi. "hah tamam  bu akşamı da kazasız belasız atlatıcaz" derken...
benim sinsi kocam" sana bir kaç dillim ekmek getiriyim mi?" dedi.
 
dikkatinizi çekerim nutella falan demedi ama onu ima etti ben anladım tabi.
 
sonra ben tutturdum bana nutella getir diye...
 
( bu arada sen kendin niye kalkıp almıyosun diyeceksiniz, söyliyim aramızdaki iş bölümü böyle. ben çocukları uyutmak gibi zor ve zaman olarak ucu açık bir görevi yerine getiryorum, o da akşam çay ve yiyecek servisini yapıyor)
 
ne kadar uğraştıysa olmadı. "biraz daha düşün bak sonra pişman olacaksın, ağlıycaksın " dedi olmadı
unutturmaya çalıştı olmadı
 
sonuç iki dilim ekmek nutellayla beraber mideye indi.
 
evet pişmanlık yavaş yavaş çöküyor üzerime...
 
siz bu satırları okurken belki de ben yatağıma kapanmış ağlıyor olucam..


16 yorum:

  1. Hahaha:))Boşveerr,inmiş mideye çoktan canım,oh afiyet olsun:)Haketmişsin ama sen de:)Gerçi her akşam hakediyorsun ama sadece bugün yemişsin hiçbirşey olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu kilolar gitmiyo canım benim. Bi de anlamıyorum akşamları deli gibi abur cubur yediğim zamanlarda da sabit kiloda kalıyordum bu kadar dikkat ettiğim halde gene sabit kiloda kalıyorum:))

      Sil
  2. ay yok canım niye üzülüyorsun arada bi öyle kacamaklar olur üzülme canım kıyamam sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur di mi canım:)) o kavanoz orda durduğu sürece güvende değilim ama:)))

      Sil
  3. ama arada böle kaçamaklar olmalı yaa hem de çikolata mutluluk verir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya yerken ki halimi görmeliydin , o kadar mutluyum ki:))

      Sil
  4. Bugün iki katı egzersiz yapıp hepsi yakarsın moriçecim =)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar :) Tesadüfen okudum yazınızı :) çok güldüm, ama yalnız olmadığınızı bilmelisiniz istedim :)Bayılırım çikolataya ve eve almamaya çalışırım, ancak ben de dün yatmadan 2 tane Nestle çikolatayı yedim ve sonradan içim sızladı :) Anlıyorum sizi..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)) evet aslında çözüm eve almamak ama işte almış bizimki:))
      Yerken ki mutluluk her şeye değer ama:)) sevgiler...

      Sil
  6. olur arada böyle ufak kaçamaklar üzme canını ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yalnız olmadığımı bilmek güzel:))

      Sil
  7. Canım benim , afiyetler olsun. Şu nutellayı bir ben sevemedim herhalde...Şimdi bunu okuyan herkes şaşıracak ama:)) İnsan arada bi şeyler atıştırmak istiyor, nefis bu da canım, her an sahip çıkamıyorsun ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nutella sevmediğin için çok şanslısın:)))aynen öyle özellikle ayın bazı günlerinde kendimi durduramıyorum:)) 3 haftalık çaba bir hafta da heba oluyo valla:))

      Sil
  8. afiyet olsun canım benım üzülme ,nefsi köreltmek için olur böyle küçük kaçamaklar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:)) öyle dedim be de kabullendim:)) dün akşamki kadar pişman değilim:))

      Sil