19 Nisan 2013 Cuma

kitap- Chuck Palahnıuk- Dövüş Kulubü

Ayrıntı Yayınları- Yeraltı Edebeyatı kitaplarından biri. D&R da görüp almıştım keşke diğer kitaplarını da alsaymışım o zaman dedim.
 
Dövüş Kulubü' filmini üniversitedeyken izlemiştim. Aradan uzun zaman geçmş olduğu için kitabı okurken de ayrı bi tat aldım.
Yeraltı Edebiyatı olarak Kinyas ve Kayra'yı okumuştum daha önce. favori kitaplarımdan biridir ayrıca da.
dövüş kulübü de bana o tadı verdi açıkçası.
kahramanımız ve saplantı derecesinde bağlı oldu arkadaşı Tyler Dunden ve iki adam arasında ki kadın, Marla.
tabi gerçekten böyle mi?  okumadan bilemezsiniz:))

kahramanımız ve arkadaşı Tyler tarafından  dövüş kulübü adında bir yer kuruluyor.günlük hayattan sıkılmış bıkmış, toplumda ezilmiş insanlar Dövüş kulüplerinde  toplanıp kavga ediyor. hem de ölesiye, öldüresiye. kimsenin kimseye düşmanlığı yok, kavgalarıın hiçbir kişisel sebebi yok. sadece rahatlıyorlar , o kadar. bu kulüplerin müdavimleri gün geçtikçe artıyor. her yerde ağzı burnu dağılmış tipler dolaşmaya başlıyor....dövüş kulüplerinin sayısı da gün gçtikçe artıyor.

kulübün belli kuraları var.

Dövüş Kulübünin ilk kuralı, Dövüş Kulübü hakkında konuşmamaktır.
Dövüş Kulübünün ikinci kuralı Dövüş Kulübi hakkında konuşmamaktır.
Dövüş Kulübünün üçüncü kuralı,her dövüşte sadeve iki kapışır.
Dövüş Kulübünün dördüncü kuralı, aynı anda birden fazla dövüş olmaz.
Dövüş Kulübünün beşinci kuralı, dövüştn önce gömlekler ve papuçlar çıkarılır.








2 yorum:

  1. Mükemmel bir filmdir. Birkaç kez seyrettim ve tekrar seyrederim seve seve.. Ama kitabı mutlaka çok daha güzeldir.. Okumam lazım en yakın zamanda..
    Gerçekten teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle güzel bir kitap. yaa ben sizle oturup sohbet etsem ne çok şey öğrenirim sizden:))benim yeni okuduklarımı siz çoktan okumuşsunuz, yeni öğrendiklerimi çoktab biliyorsunuz:))
      ben teşekkür ederim:))

      Sil