14 Aralık 2012 Cuma

şarlo panom yerine ulaştı bile...

 
şarlo panomu herhalde rekor denecek bir sürede bitirdim, eşim aracılığla çerçevelettim gene eşim aracılığıyla arkadaşıma kargoladım bile:)) ( eşim söz onusu olunca sürenin bu kadar kısa olması mucize:))
görür görmez aklıma yakınlarda  doğumgünü olan pınoşum geldi:))o heyecanla hemencecik yapıverdim işte:)
 
ben çerçevesini dikdörtgen düşünmüştüm ama eşime söylemeyince çerçeveci kare uygun görmüş. bilemedim nasıl oldu ama arkadaşım beğendi en azından:))
aymem şöyle söyledi:" etamin gibi bir şeyden şarlo yapılabileceği hiç aklıma gelmezdi"
oo daha neler yapılıyo etaminden di mi??
 
şablonu adadeniz blogundan aldım, ona burdan tekrar teşekkür ediyorum:))

4 yorum:

  1. Var yaa bu süper olmuşşş, çok çok beğendimm, ellerine sağlık:) Ya sen neden bu kadar beceriklisin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağoöcanım amaben becerikli değil sadece maymun iştahlıyım:))

      Sil
  2. Çok güzel olmuuŞ:)Tuğba haklı,sen çok beceriklisin lütfen artık kabul et:)Beceriklisin de beceriklisin:P

    YanıtlaSil