8 Aralık 2012 Cumartesi

yazar ayları-Aralık- Haruki Murakami

daha önce diloşun kayfesinin ev sahipliği yaptığı etkinliği şimdi pinuccacım yapıyor:))
kasım ayında belirlenmişti bu ayın yazarının Haruki Murakami olacağı.
kitaplarla ilgili bir etkinlik olunca duramıyorum ben napıyım:))

bir hafta kadar önce idefixten kitap siparişi vermiştim ama sepetemi bi bakınca 300 küsür lira olmuş tabi ben de tamamen kendi irademle( eşimin bu konuda hiç etkisi yok) sepetimi eleyip kargo bedava tutar olan 150 ye indirmiştim. off ne büyük fedakarlık benim için bu biliyor musunuz?

tabi o anki psikolojimle çok istediğim bazı kitapları bile elemek zorunda kaldım( ben bunun acısını çıkarırım)ben etkinliği unutup haruki murakami kitabını da çıkarmışım sepetten.
neyse bugün haruki murakami yazdığım kağıdı eşime verdim ve "hangi kitabı olursa olsun bul al" dedim.
o da sağolsun 3 kitaptan birini seçmiş hem de arkalarını okuyarak beğendiğini almış( Allahım o kadar duygulandım ki anlatamam taıştığımızdan beri hiç kitap okumamış bir insanın arka kapak ta olsa, okuyup,beğendiği kitabı alması beni tarif edilemez bir mutluluğa gark etti :))

eskiden okuyomuş ama öyle diyor ben de yiyorum tabi:))

geçen de şöyle bir şey oldu ben okuduğum bir kitaptan bahsediyorum buna o da kitaptaki ana karaktelerden birinin adını söyledi, ben de çok şaşırdım
aynen şunu söyledi bana " kızım ben senin okuduğun kitapların arka kapaklarını hep okuyorum ki"

neyseciğime aldığı kitap "Yaban Koyununun izinde"
bi an önce başlamak istiyorum bakalım...

6 yorum:

  1. İdefix siparişini gelince paylaşıp gözümüzü gönlümüzü şenlendirirsin değil mi ? :)

    YanıtlaSil
  2. ah bi gelseler de paylaşsam. şu sanal fuar nedeniyle biraz gecikecek herhalde :((

    YanıtlaSil
  3. ''kızım ben senin okuduğun kitapların arka kapaklarını hep okuyorum ki"

    Çok ilgili imiş :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de sanal fuarda 280 TL'lik sepeti 151 TL'ye indirdim. Gerçi kitapların tamamı benim için değildi ama sepeti 280 TL'ye çıkaran benim kitaplardı tabii. 1 Aralık'ta verdiğim sipariş ise 7 Aralık'ta kargoya verilmiş diye gözüküyor ama henüz bana ulaşmadı.

    Eşin de arka kapakları okuyarak çok stratejik bir jest yapıyormuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 2 Aralık'ta sipariş verdim ama hala temin aşamasında diyor . Bi de kitapları elerken stok durumuna göre elemiştim:))
      Keşke o da kitap okumayı sevseydi diyorum bazen ama yapacak bir şey yok tabi:)) arka kapak okumaya devam:))

      Sil