28 Şubat 2013 Perşembe

Yazar Ayları- Mart- Mario Vargas Llosa

yazar ayları etkinliğimizde bu ay Perulu yazar Mario Vargas Llosa okuyacağız.  daha önce hiç okumadığım bu yazarın "Julia Teyze" kitabını okuyacağım.
ayrıntılar için Pinucca'nın bloguna bakabilrsiniz.
Ali Denizin öğle uykuları bitince benim kitap okuma hızım da düştü:) uyuyana kadar başında hr gün en az bir saat beklediğim zamanlarda mecburen kitap okuyordum, iyi de oluyordu :))

eski tempoma dönmek istiyorum gene...

hadi bakalım herkese iyi okumalar....

2 yorum:

  1. Ee ben de o kitabı okuyayım bari. Diğerleri hakkında da fikrim olmayınca sana güveneyim dedim. Ali Deniz artık öğle uykusu uyumuyor mu? Ah bu çocukların uyku düzenleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim e fikrim yok:)) okuyalım bakalım, beğenirsek de beraber, beğenmesek de beraber:))
      ali dneiz artık uyumuyor bi yandan üzülüyorum ama bi yandan da özgür kaldım biraz ya:)) her şeyi onun uyku saatine göre ayarlamak zorunda kalıyodum.

      Sil