12 Mart 2013 Salı

bundan aldım ben:))

herşey can skıntısıyla başladı. googlle'a kapıda ödeme imkanı olan alışveriş siteleri diye yazdım. dekoreko diye bi site çıktı. sadece ev dekorasyonuyla ilgili kampanyalar var bu sitede.
kapıda ödeme şartı ise şöyle. alışverişinizi tamamlayınca telefonunuza bir mesaj  geliyor ve onaylayıp gönderdiğinizde 7,90 lık bir ücret faturanıza yansıyor. onun dışında ürünün bedelini kapıda ödüyorsunuz.buna mikro ödeme mi ne diyolarmış.

benim kredi kartım olmadığı için sık sık tchibodan alışveriş yapıyorum zaten. orda telefonla falan ödeme kısmı yok. o yüzden  biraz tereddüt etmiştim bu mikro ödeme olayı konusunda. arayıp ayrıntılarını öğrendim. ee ne kaybederim dedim ve aldım bu dolabı.

böyle bir takı dolabı yaptırmayı düşünüyordum taşınıca. hazır yapılmışını görünce alayım bari dedim.
daha önce ki kampanyadan almıştım ben ama gene kampanyalı bu ürün şu anda.
almak isteyendelr dekoreko adlı siteye bakabilir.

 koca bir paket oalrak duruyor şu an. açmıcam taşınmadan. bi sorun olmaz umarım. taşınınca ve takılarımı yerşeltirince gerçek fotoğraflarını da koyarım..

14 yorum:

  1. Güle güle kullanın, ben de çok beğeniyorum bu tarz dolapları...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :))
    ee bende bakayım şu siteye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. kesinlikle bakmalı ama kendimize de hakim olmalı:))

      Sil
  3. ayy inanmıyorum aynısından evim.nette gördüm kredi kartımın kesileceği gün kampanya bitmişti alamadım damladım bile dekorekoya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de evim nete a bakayım o zaman:))

      Sil
  4. Harika , bende çok sevmiştim bu ürünü görünce . Yeni evinde güle güle kullan canım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım fotoğraftaki gibi çıkar. çok sabırsızlanıyorum kullanmak için:))

      Sil
  5. İyi günlerde kullan canım.Ürünün boyutu yazıyor mu.
    İnşallah çabucak taşınırsın o zaman :)) Bu arada nerede yeni ev?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) vala yazıyodu , sanırım 165 cm yüksekliğinde 10 cm derinliğindeydi. ama genişliğini hatırlayamadım.

      Sil