30 Mart 2013 Cumartesi

kitap-J.D. Salinger- Çavdar Tarlasında Çocuklar

 
kesinlikle okunması gereken bir kitap.
 
16 yaşındaki Holden yaşadığı bir kaç günü anlatıyor.
tam bir ergen ağzıyla hem de:)) ondan nefret ediyor, bundan nefret ediyor, şundan nefret ediyor, ama kendince ahlaki kuralları da var Holden'ın.
 
insanları anlamaya çalışıyor , sorguluyor, gelecekle ilgili saçma planlar yapıyor....


anlatılan önemli bir olay yok, sonu ne olucak diye merakla da beklemiyorsunuz ama okumadan da duramıyorsunuz.öyle bir kitap yani.

4 yorum:

  1. John Lennon un katilinin İncil ve yol gösterici kitabı olarak kabul ettiği, mükemmel ötesi, bir kitap.. Çok sevmiştim kitabı..

    YanıtlaSil
  2. Alınacaklar listemde olan, merak ettiğim bir kitap.
    Paylaştığın için teşekkürler.
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  3. çok merak ettim.. listeme ekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabı geçen sene okumuştum. Çok beğendiğimi söylemeliyim. Muhakkak okunması gerekli bir kitap olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil