13 Mart 2013 Çarşamba

kitap-Elizabeth Kelly- Benim Çılgın Ailem

kitap gerçekten tuhaf bir ailenin ilşkilerini anlatıyor. amaçsızca yazılmış diyaloglar var. kitabın iddası komik olmak ama komedi unsurları kültürden kültüre değişiklik gösterdiği için bana pek de komik gelmedi açıkçası.

Collie, kardeşi Bingo, annesi, babası ve de amcası Tomla beraber yaşıyor. bi de bu ailenin maddi olarak destekçisi büyükbaba var. lakabı Şahin. Şahin Collie'nin anne tarafından büyükbabası ve çok çok zengin.

Collie'nin annesi babasından nefret ediyor ama maddi oalrak da ona bağımlı olmaktan rahatsız olmuyor.

Kadın aslında herkesten nefret ediyor, ya da kitapta ki  herkes birbirinden nefret ediyor :))

kitabın ilk yarısı hiç bir olay olmadan akıp gidiyor. asıl olaylar ikinci yarısında patlıyor ve hiç beklenmedik şeyler oluyor.

okurken sıkılmadım ama sanırım çeviri biraz kötüydü. ilk başlarda diyalogları takip etmekte biraz zorlandım. ama karakterleri tanıyınca okumak da kolaylaştı.


yazarın ilk kitabıymış. ben okurken eğlendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder