11 Ekim 2012 Perşembe

battaniyelerim...

 daha önce paylaşmıştım bu battaniyeyi. bitmesi uzun sürdü ama bence güzel oldu:))yapılışı burda.


yakında sahibine ulaşacak inşallah...
 
 
şeması da budur:)) valla bu battaniyeyi örücem diye hollandacıyı falan söktüm nerdeyse. bir kaç ayrı sitede yapılışı var. ama resimli olan malesef ingilizce değil. bir de şema okumayı da söktüm ...insan isteyince her şeyi öğreniyomuş demekki:))

 
bu da yeni başladığım battaniye. ikiz bebeklerden kız olana gidecek. bi de mavi tonlarında yapıcam ama bakalım ne zaman biter:))
 
 
 


 

4 yorum:

  1. böyle örmek de çok mantıklıymış, ben motif motif örüyorum. Gerçi benimki dikdörtgen olacak, seninki kare olmak zorunda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama motifin yerini tutmaz bu.

      Sil
  2. O şemayı çözmek için mat öğretmeni olmak gerekiyor bence,isabet olmuş ve çook güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok valla, ordan burdan o kadar araştırma yaptımki, sonunda çözdüm. bu battaniyeyi yapıcam diye sende kafaya koysan sen de çözersin:))

      Sil