12 Ekim 2012 Cuma

nostalji- Ali Deniz

Ali Deniz bir haftalık
 
 
 
 3 aylıkmış burda da. klasik bebek gülüşü.yumruklar sıkılı:))
 
 
 
gene 3 aylık. sanki bilgisayarda bir şeyler yapıyor:))
 
 
 
5 aylık...
 
 


 
8 aylık... minik kaşif dünyayı tadına bakarak keşfediyor:)))
 
 
 
9 aylık... market indirimlerini takip ediyor kendisi...
 
 

 
bir yaşında...kitaplığıma dadanmıştı o dönem:))
 
 
 
14 aylık... hala bayılır lahmaca:))
 
 
 
15 aylık... masadaki bitmiş teneke kola kutusunu alıp kaçmıştı:)) bir damla da bir damladır di mi:))
 
 
 
16 aylık...
 
 
 
2 yaşında...
 
 
 
2,5 yaşında...
 

9 yorum:

  1. Adım adım Ali Deniz'în büyümesini izledik, Yalnız hiç değişmemiş 2,5 yıldır...Maşallah subhanallah diyim, bi de kaşıdık mı! tamamdır :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah oğlumun adaşına, insan en çok böyle fotoğrafları yanyana koyunca anlıyor nasıl büyüdüklerini, şansları açık, ömürleri upuzun olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar hızlı geçiyor değil mi zaman:)2,5 yaşında kocaman bir delikanlı olmuş bile:)3 aylık halini Kuzey Deniz'e çok benzettim.

    YanıtlaSil
  4. Çook tatlı maşallah:)) o zaman kitaplığın düzenliymiş canım:))Lahmacun videosunu gördüm,süper:)Küçükken Kuzey'e daha çok benziyormuş sanki.Allah güzel günlerini göstersin inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim arkadaşlar:)) evet zaman gerçekten çok çabuk geçiyor. Kuzey bile nerdeyse bir yaşına geldi. İlk aylardaki fotolarını ben bile zor ayırt ediyordum gerçekten:)) şimdi pek benzemiyorlar sanki. Allah hepimizin kuzularını bağışlasın ...

    YanıtlaSil
  6. Bir bebeğin doğması kadar büyümesi de mucize..Gözünün önünde sürekli gelişen değişen candan öte bir can..Allah bağışlasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet insan geçmişe dönüp bakınca daha iyi anlıyor bu mucizeyi...

      Sil
  7. Çok tatlı maaşallah.Her resim birbirinden güzel

    YanıtlaSil